Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje


W przypadku zwrotów i reklamacji należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
 
e-mail: hurt@expert-hurt.pl
adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 14

Zwroty 
Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Klient jest uprawniony do rezygnacji z zakupu i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony i nie był w żaden sposób użytkowany. Zwracane towary muszą być kompletne. Zwroty należy kierować na adres pocztowy Sprzedającego dostępny na stronie expert-hurt.pl z dopiskiem "zwrot". Zwrotowi podlega nie tylko równowartość ceny produktu, ale cała wpłacona przez Kupującego kwota, łącznie z kosztami dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.


Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika spedytora lub poczty i potwierdzonego przez niego.

Do Biura Obsługi Klienta można przesyłać także uwagi i reklamacje dotyczące:

jakości obsługi w sklepie internetowym expert-hurt.pl;
funkcjonowania sklepu internetowego expert-hurt.pl;
braku doręczenia zamówienia.